aziime 13+4 deyiz ve hamileliğe dair halsizlik dışında şimdiye kadar hiçbir belirti yaşamadım bu durum bir yandan iyi ama bir yandan da acaba dedirtiyor bişey hissetmediğim için sürekli kontrole gitmek istiyorum
bizzocone aziime normal benim de çok nadir oldu bulantı kusmam rahat geçti bebiş de iyi keyfini çıkar
Rabiul aziime bulantı yaşamayana erkek bebek diyorlar 😆 bence şanslısın ne güzel bulantın kusman olmuyor ilk hamileliğimde çalışıyordum tuvalet de çok uzaktı zor süreç yaşadım 🥲
Cinarsaitinannesi aziime 3. Hamileliğim hiç birinde bulantı kusma yaşamadım cinsiyetle de ilgisi yok oğlumda da aynı kızımda da aynı