Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum bana bir yol gösterin lütfen geçen hafta salı günü (2 eylül) beta hcg test verdim 36.10 geldi 5 eylül tekrar test vrdim 57.90 çıktı 8 eylül sabahı regli gibi kanamam başladı gittim 77.50 çıktı 9 eylül gittim kanama devam ettiği için 94.44 çıkmış progesteron 1.4 çıktı ilaç yazılmadı doktorum istersen şimdi işleme alalım sağlıksız gebeliğe benziyor dedi biz küçük biyerde oturuyoruz gittiğimiz yer il yada 2 gün sonra hazırlıklı gel o zaman alalım dedi birşey yapılabilirmi progesteron kullanılsa falan kafam çok karıştı beta hcg yükseliyor ama progesteronun çok düşük dedi😔