Merhaba herkese
8 günlük bebeğimin cihaz ile ölçülen sarılık değeri geçen hafta Cumartesi günü 12,5 çıktı Pazartesi günü kandan bakıldı 15,46 çıktı doğum yaptığım hastanedeki çocuk doktoru 20 olsa yatış verirdim ama sınırdasınız gibi birşey söyledi bir de Cumartesi/Pazartesi arasında 10gram aldığı için beslenemiyor besleyemiyorsun galiba diyerek yoğun bakıma almam lazım dedi ama çişli kakalı bezleri iyi beslenemiyor olsa çiş kaka yapmaz dedik doktor buna cevap vermediği için yatış onaylamadık kafama çok takılıyor şuan sürekli uyuyor çoğu zaman üstünü soyunca uyanıyor memeye alınca geri uyuyor ama emiyor hissediyorum yutkunmasını ne zamana kadar bebeğim böyle uyku halinde devam edecek? Çok panik oluyorum kendimi yetersiz hissediyorum