Arkadaşlar doğum yapalı 8 gün oldu göğüs uçlarım aşırı şekilde yara o şekilde emzirmeye devam etmeye çalışıyorum başına gelen bu durumu nasıl geçirdiğini nolur yazın dehşet bir acı çekiyorum bebeğime mama da vermek istemiyorum emzirmek istiyorum ama resmen korkuyorum artık 😥😥