Bs45 Kızlar merhaba. 34 haftaligiz bu zamana kadar hep karnımın bi yerinde toplanmasi ile ilgili kasilmalarim oluyordu. Ama bugün tam kasımlarımda aşağı da ağrı oldu gözümden yaş geldi resmen kasılıp kaldım zor hareket ediyordum randevumuz da haftaya çalışıyorum bu ay ki izin de bitti doktra gidemedim acile gtsek çatı muayenesi yaparlar sadece. Bu durumu yasayan var mı sizce nedendir birde hafiften aşağı doğru baskı yapıyordu.
Sebahattok Bs45 bebeğin ters dönmedi ise yeni dönmüş olabılır canım bende 37 haftalığım benımde 32 sen beri o kasılmalar oluyor kasıklarıma agrı yapıyor stres yapma ama yine de doktora da görün bir . İnşallah birsey yoktur
Nuraygltgn Bs45 3gündür bende kasılmaya başladım, gece uykumdan uyandırdı, dün Dr.umu aradım, nst'de sancı çıktı, ciğer geliştirici iğne verdi. Bence riske atmayın, en azından sabah Dr.unuza ulaşın ona sorun.
Polo Bs45 aynı haftadayız Yoruldun mu ? Bugun mesela yoruldum bende de oldu. Ağlayacak kadar deil ama kalçam belim kukum nası ağrıdı. Bi tarafım batar bi tarafım ağrır. Ama çok ciddi ağlayacak derecedeysen bi yine dr a gitmeni tavsiye ederim. En azından çatıyı yaptırmasanda bi nst girsen iyi olur
Bs45 Sebahattok 32 de gittiğimizde dönmüş demişti canım doktor sürekli ayakta oluyorum muhtemelen ondnda olablr
Gizemburcuu Bende 34 haftalığım Canım aynı şekilde ağrılarım oluyor ama yorulunca daha çok hissediyorum
Bs45 Mrvaydn18 Olabilir canım gün yaklastica insan bi panik oluyor korkuyor ister istemez inşallah zamanında gelirler
Bs45 Polo Bugün gece de uykumdan uyandım kasigim da bi adet ağrısı gibi böyle 5 dak anca sürdü snra geçti ama. Çalışıyorum.zaten henüz işi de birakmadim bide ayaktayım genelde canmm
Nuraygltgn Bs45 panik, strese bebişinede sana da zarar, gene de tedbiri elden bırakmamakta fayda var bence.