LadyX Kızlar bebeğim bir aylık. Gazı olduğu zaman kendini çok sıkıyor ve ellerindeki damarlar böyle belirginleşip morarıyor 🥺 doktoruna sordum normal ama geçmezse getirin muayene edelim dedi. Bu durumu yaşayan var mı?
MadameTussauds LadyX Oyyy benim bebegimm kiyamam, üsüyor olabilir mi acaba genelde üsüdükleri zaman böyle oluyor ciltleri diye hatirliyorum
ABusraaaa LadyX benim oğlumun bacaklarında olurdu büyüyünce geçiyor ben onun damarlara baskı olmasından kaynaklı olduğunu düşünüyorum çünkü benim oğlumu kucağımıza aldıktan sonra böyle olusurdu morarirdi yere yatirinca duzelirdi.
Nimoss LadyX Derileri ince ya dışarıdan bakılınca bir şey olmuş gibi hissede bilirsin ama normal bir durum biz de avucumuzu sıkınca damarlarımız belirginleşiyor sonuçta.
LadyX MadameTussauds bilmiyorum dün akşam olmuştu ben de üşüdüğünü düşündüm ama ortam sıcaklığı iyiydi doktoruna da danıştım şöyle söyledi “Geçmiş olsun bu ortam sıcaklığının vücut sıcaklığından farklı olmasından dolayı ciltte oluşan mermer yüzeyi şeklindeki görüntülerdir herhangi bir zararı yoktur kucakta kan geçişini engelleyecek şekilde sıkıştırarak tutarsanız da bu tip şeyler olabilir normal pozisyona getirince de düzelir ama devamlı olursa muayeneye gelebilirsiniz”
MadameTussauds LadyX Aynen iste sicaklik derecesinin degisimi sonucu böyle olur diye biliyorum bende endiselenme bacim ama icin rahat degilsin gidin tabi doktora baksin minik kuzuya
evinsekmann Valla benim oğlumda ne zaman banyo etsem vucudu boyle oluyor,usuyor herhalde diye dusunuyorum,ama elleri hep boyle mesela..zaten bebeklerin ayaklari ve elleri hep soguk olurmuş..
ABusraaaa LadyX kan dolasimlari daha hassas bide derileri ince. Yani benim oğlumda katılarak ağlardı nefesi kesilircesine küçükken o zamanlarda da böyle yüzü felan morarirdi tabiki doktor kontrolünde gene gösterin söyleyin ama ben korkulcak bı durum olduğunu düşünmüyorum.