nurteeen13 6+ 3 bugün kalbini duydum🥹 ama idrar yolu enfeksiyonu olduğumu da öğrendim. Doktor bi tane eritmelik ilaç verdi o da bi kerelik. Şimdi ne yapacağım bebeğe enfeksiyon zarar vermez mi doğal bir çözümü var mı
aybalasmom nurteeen13 sağlıkla gelsin inşallah. nioli yağı, kuru dut çayı, kızılcık denilen bi şey varmış, turna yemişi.. buralarda hep bahsediyorlar bunlardan ama haftanız çok küçük doktor onayı olmadan hiçbirini yapmayın.
yellowchick nurteeen13 nurteeen13 Sağlıkla gelsin inşallah dün bende gittiğimde enfeksiyon çıktı bendede sürekli oluyor zaten banada o ilaçtan yazdı gece yatmadan içeceğim ama bende emin degilim bilemiyorum gebeligimde riskli zaten doğal yollarla nasıl geçer onu da bilmiyorum
Slxkldk nurteeen13 aynı durumdayım tek yaptığım şu anlık çok su içmek inşallah geçr ya çok su in bence