Ya kızlar tahmine göre yumurtlamam 21ağustos. O tarihlerden beri kasık çekilmem ağrı akıntı oluyo bel ağrısı hep devam etti hiç geçmedi. 12. Gün böyle akıntıyla karışık pembe bir akıntı geldi. Sonra 15. Gün test yaptım yani adetin ilk günü awox negatif. Ama ağrılarım devam ediyor. Tabi benim aklımdan çıktı negatif ya tedaviye başlarım dedim. Sonra dün yani adet gecikmemin 4. Günü pembe akıntı geldi yine ama adet gibi değil eminim. Ve dünden beri de her an adet sökülecek gibi ağrım var sürekli tuvalete gidiyorum ama hiç bir şey yok. Hatta böyle sıcak akıntı gibi oluyo ama yok benimde çok ağrı aynı adet sancısı gibi başladı valla ama tık yok