Kızlar bulantım niye hafiflemiyor şuan hıçkıra hıçkıra ağlıyorum sabahtan beri 5 defa kustum eşim 2 de ise gidiyor gece 1 de geliyor tek kalıyorum o saate kadar halsiz oluyorum korkuyorum bazen çarpıntı sıkıntısı da var bende ama nedensiz 11+2 oldum 5 . Haftadan beri kusmaktan başka bisye olmuyor prilam içmeyi unuttum gece çok kötüyüm nolur bana yanlız olmadığımı söyleyin sanki hiç bitmeyecek gibi bir his ya