Sizdenbirii1 Benimde 20den sonra çok sık sertleşmeye, toplanmaya başlamıştı. Devlet takipliydim orda söyledim, magnezyum kullan dedi. 27de özele gittim, orda bana da Progestan iğne ve fitil vermişti. Haftaya gittiğimde tekrar söyliycem çünkü daha da ilerledi şuan 32 haftalığım, bakalım o zaman ne diycek