Gulkiz22 Kızlar 2. Sezeryan da sıkıntılı bir durum olmadığı müddetçe kaçıncı haftada da alınıyor ilk sezeryanım da plansız bi şekilde 38+0 da olmuştu. İ
Emanetimi_bekliyorum Gulkiz22 daha gün vermedi son haftalarda gün veriliyor diye biliyorum ben doktora sordum ne zaman dogum olur sezeryan 38 de dedi