minikmucizemm__ 28+5 haftalık hamileyim dün hafif bir kan vardı çamaşırım da ilk gebeligim olduğu için çok tecrübesizim Nisan olabilir diyolar ama çok azdı parmak ucu kadar biseydi yani doktora gitmeli miyim napim bilemedim kızlar
ppmerlina minikmucizemm__ 28 haftada nişan için çok erken bence ama gebelikte akıntı dışında gelen her şeyde özellikle kanda risk vardır doktora git bence
ppmerlina minikmucizemm__ 30 haftadan hesap edelim yine çok erken aşkım. Nişan geldikten en geç birkaç gün sonra doğum başlıyor diyor forumda okuduğum kadarıyla. Yani 30 haftada nişan geliyorsa Allah korusun erken doğum riski vardır o yüzden nişan olduğunu sanmıyorum
minikmucizemm__ ppmerlina umarım öyledir bende erken doğurmak istemiyorum sağlıklı bir şekilde zamanında doğsun istiyorum
ppmerlina Semanur_71 olabilir bitanem ben de forumdan gördüğüm kadarıyla biliyorum daha ilk gebelik 🤭🤣
Semanur_71 minikmucizemm__ canım benim de 3 altılarda bir nişanım gelmişti 38 + 5’te falan doğum yapmıştım hatta hastaneye yattım yine doğum yapmadım çıktım iki hafta sonra doğum yapmıştım yani nisanın yoğun kıvamda böyle sümüksü ise mutlaka doktora git yani bekleme çocuğun hareketlerini kontrol et eğer hareket ediyorsa tamam bir sorun yoktur ama suyu su bu hani yine de belli olmaz yani gitmenin tavsiye ederim beklemeden endişeye kapılma panik yapma belki bir şey yoktur ama yine de ihtimalleri göz önünde bulundurarak da git