Benimde ilk gebelik ve üçüz olduğunu öğrenince ağlamaktan eve zor gitmiştim. 1 tanesine hazır değilken 3 olduğunu öğrendik.. Doktorlar birini veya ikisini alabiliriz riskli deselerde kalp atışlarını duyduktan sonra nasıl kıyabilirdik.. Psikolojik olarak çok zor bir süreç ağrılı, olumsuz şeyleri düşünmek vs. 21. Haftaya girdik üçününde kız olduğunu öğrendik ve yarın detaylı usg var devlette güzel hayırlı sonuçlarla cıkarız insallah🥹🙏🏻