Kızlar 24haftalık hamileyim. Bu ara çok rapor aldım. Yani geçen hafta peşpeşe olmayan iki gün işe gelmedim. İş verenim bu sebepten beni işten çıkartamaz dimi. Öyle bir tavrı yok ama ben rahatsız oluyorum açıkcası. Bugünde kendimi kötü hissediyorum işe geldim ama hastaneye gitmek için izin isticem ama bundan rahatsızlık duyuyorum ama sorun olurmu diye