almakay afedersiniz tuvalette peçete kullanırken kahverengi gibi hafif sümük gibi şeyler geliyor normal mi çok stresli ve üzgün olduğun zamanlar daha sık görüyorum
mrcsmom almakay ilk haftalarda bir iki defaya mahsuz pembe ya da kahverengi bulanık nokta kadar lekelenme bebek yerleşme kanaması oluyor normal ama sancı ve sürekli kanama oluyorsa doktorunuza danışın
almakay mrcsmom teşekkür ederim doktoruma söyledim bir sorun yok dedi ama nerdeyse her gün sancı çekiyorum doktorumu mu değiştirssm
mrcsmom almakay yani başka bir doktor görüşü almakta da fayda var özellikle ilk gebeliğiniz ise bir başka görüş de iyi olur