Meddythemama Evet kızlar 37 de hadi olmadı 38 de gelir dediğimiz bebekler gelmek bilmiyor. Nasıl geçiyor bu haftanız bizim hareketler yavaşladı ama var hala. Yeri daraldığı için sanırsam oda.
Miraela Meddythemama 39+6yım. Yarin son gunum bugun de son doktor kontrolüm var. Artik dananin kuyruğu kopacak bakalim ne olacak. Doktorum 40 haftayo geçirmek istemediğini söyledi
Ozlemdmrkn 35 erken doğum riskim vardı sanırım zamanında gelsün diye çok dua ettim 39+5 şuan feci sancım var umudum yok sabaha geçer heralde ☺️
Meddythemama Ozlemdmrkn sancı nerende? Bende sancıdan acile gittim bi kaç defa ama gaz sancısı çıktı 😒
Ozlemdmrkn Meddythemama tam kasık bölgem de ve belimde nst sancım çıkıyor gerisi yok sunide aklım çok karışık sancım var açılmam yok ve devlete gidiyorum beni sancı odasında bekleticekler olanda kaçar orda
Meryem25 Sorma canim bugün 39 a girdik hareketler azaldi nst de sancim yok doktor gelmezse sali gunune kadar bekleyecegiz sonrasi suni korku heyecan cok karışık
Meddythemama Meryem25 benimkide suni dedi 41 e kadar beklerim diyor. Olmadı 3 günde suni deneriz oda olmazsa sezeryan diyo. İnşallah kendi sancımız gelirde gerek kalmaz diğerlerine
Meddythemama Ozlemdmrkn sıcak suya falan otur istersen squat merdiven çıkma vs . Hastanede stressten açılma beklemekten iyidir
Ozlemdmrkn Meddythemama hepsini yapıyorum hurma ilişkibigün halıları kaldırdım temizlik falan banamısın demedi nazlı çıktı oğlum :))
cansu0701 Meddythemama hali falan hikaye ya ben hergun halilari kaldiriyorim ama gelmeyen gelmiyor yerleri baya rahat galiba 😄
Meddythemama Ozlemdmrkn valla beklemek doğurmaktan dahaaa zor geliyor😀 gece uyuyamoyorum gündüz gözümü açamıyorum 😏
Ozlemdmrkn Meddythemama valla doğru söylüyosun bekledikce heycanlanıyosun gecen hafta doğum haneye gittim bi doğum bi bekleyen vardı onların halini gördüm olsun bitsin artık