Mizgin2020 Gokturkmom_ En az 2.5 litre içmeye çalışıyorum bazen 3 , 3.5 litre de oluyor Adana da olunca hava sıcak su güzel gidiyo 😀😀
Soso34 1 lt anca icebiliyorum bazen o bile yok su midemi bulandiriyor bulanti samanlarindayim 13 hafta 🤷♀️
orgunaryus Soso34 ben de zorla şu içenlerdenim maalesef, bunu diyetisyene söyledim pipetle iç daha kolay içersin dedi bana, sen de bir dene istersen bunu
Mom_1217 Gokturkmom_ Normalde de en az 2lt içiyordum. Çalışırken yada dışarıdayken 3,5-4ü bile buluyor.
Engusa 3 lt altına düşmemeye çalışıyorum ben de bu hafta şunu fark ettim ne zaman oturup su içmeye başlasam bebişim hareketleniyor 😍 çok hoşuma gidiyor bu durum
bohembircadi Gokturkmom_ Su içmeyi unutuyorum bazen 😔 2lt falan iciyorumdur. Ama şekerden dolayı bi 3-3,5 içmem gerekiyormus sanirim.
Mom_1217 DuruDefne_mommy Elinizin altında bir şişede bulundurun her zaman ve yazın çok soğuk olmayacak şekilde ve kışın da biraz ısıtarak ılık içince daha çok içiyorum ben
merveiiii bende öyle içemiyorum sok oldum yorumları okuyunca midem o kadar bulanıyor ki şu bile içmek istemiyorum ödem oluyor tabi böyle olunca sizler de su içinde ödem oldu mu kaş haftalıksınız bir de :)
Seyda-06 Gokturkmom_ bugün hiç içmediğimi farkettim sabah 2 bardak büyük çay içtim havalar serinleyince susamaz oldum pekte akşama doğru sanırım bi 3 veya 4 bardak su içmişimdir. Bu sularda ishal yapıyor sanki eşim badem suyu almıştı hiç iyi olmadı bu sefer başka su aldık ama iyi sanırım bi etkisi olmadı marka öneri alabilirim galiba sularda bi oyun dönüyor