Merhaba benim de 24 ağustos transferim 30 ağuatosta evde erken gebelik yaptım çok çok silik çıktı tedirgin olup hemen kan verdim 16.9la öğrendim 2 gün sonra tekrar verdim 71.9 hastanedeki test günümdede 413 çıktı çok şükür, benim transfer gününden itibaren kasık ve bacak ağrım vardı belki ilaçlardandır ama hala devam ediyor, Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah cuma günü kese görmeye gidicez🙏🏼