penbe_karisi ele güzel olur bacım 😅🤣 normalde benim kabızlık şikayetim hep olur gebelikte tuhaftır ki çok rahattım, ama tıkandığım yerde o gün soğuk kahve yapıp içiyorum ve 1-2 saatte hemen çözüyor işi 😅 duphalac var kabızlık şurubu onu aldım mesela 1-2 kere anca kullandım kahve candır 🤣 dene dua edersin