tazenne Kızlar 23 Ekim’de mete hocaya detaylı ultrasona gıdecem de. Randevuyu alırken sormayı unuttum ücreti ne kadar acaba. Özel gitmiycem yüreğir’de devlet hastanesinde bakacak üniversiteye bağlı.
Mamiko_2020 tazenne merhabalar,sekreterini verdiğiniz numaradan arıyorum,çalıyor ama açan olmuyor normal mi acaba 😊birde haftaya 20 haftalık oluyorum randevuyu doluluğa göre mi yoksa isteğimize göre mi veriyorlar
tazenne Mamiko_2020 05437707567 Sekreteri. Arayın bu numarayı. Randevu isteyin veriyor. Üniversiteye bağlı. Ücreti 1062 tl dedi yüreğir devlet hastanesinde bakıyor
Anneyim6 Mamiko_2020 kuzum gideceksen eğer ben sana söylim ücretsiz olan bölüme git boşuna para verme
Mamiko_2020 tazenne teşekkür ederim,Güzelyalı hastanesi talipliyim doktorum sekreterin numarasını verir randevu alırsın demişti ama tereddüt ettim bulamam randevu diye şimdiden halledim dedim 🥰🤗
Ballkusum_33 tazenne ben oğlumda gittim Balcalı Hastanesi’nde idi 250 TL ydi 3 yıl önce. İyi doktor gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz.
Mamiko_2020 Anneyim6 aa nasıl oluyor 🥰normalde Güzelyalı takipliyim doktorum Mete beyi söyledi sekreterinin numarasını veririm randevuyla gidesin demişti ama devlette olunca sıra vs bulamam diye tereddüt ediyorum şimdiden halledeyim diyorum 😊
tazenne Mamiko_2020 tamam bana da sekreterinin numarasını verdi. O yazdığım numarayı aradım. Yüreğir devlet hastanesine geleceksin dedi. Ödeme de 1062 dedi
Anneyim6 Mamiko_2020 balcalı bölümünü arıyorsun kadın doğumdan randevu alıyorsun ilk önce kadın doğuma bir muayene oluyorsun sonra onlar sana randevu yazıp veriyor perinatolojiye hiçte para ödemiyorsun siz özelden gittiğiniz için ücret ödemek zorunda kalıyorsunuz aynı doktor bakıyor boşuna nie para veresiniz sadece erken saatlerde gitmeniz önemli randevu veriyor ama randevu saatine göre almıyorlar kimlik bırakıyorsun sırayla sırası geleni çağırıp fiş veriyorlar
Mamiko_2020 tazenne önceden randevu mu veriyor yoksa direk girip sıraya mı giriyorsunuz acaba.Bu arada fiyat çook çookk iyi gerçekten muayene ücretimden az resmen
tazenne Anneyim6 çok uzun iş ya. Ben Adana’ya git gel derken aynı masrafa denk geliyor. Uzaktan gıdecem. Adana’da otursam öyle yapardım da.
merveiii benimde 17 ekimde mete beye benimde özel doktorum yönlendirdi fiyat olarak 1500 tl demişti bana, acaba ultrasonu renkli midir çok merak ettim
tazenne Mamiko_2020 Evet o kız biraz cins ya bir bakıyorsun telefon kapalı Bir bakıyorsun çalıyor çalıyor açmıyor böyle Sabah saatlerinde arayın böyle 10- 10.30 gibi falan. Keşke erken arasaydınız ya. Ben 14 haftaşıkkrn aradım 23 ekime zor buldum düşünün. 20+5 e denk gelecek. Siz yine de arayın sürekli.