Kızlar merhaba öncelikle yeni anne adayımıza hayırlı olsun darısı biz isteyenlere♥️ benim aşılamamın 12. Günü iğnemin 13 10. Gün test yapmıştım iğne etkisi geçmişti. Bugün 2 nimo 1 days doctor marka erken gebelik testi yaptım hepsi silik çıktı. Albi kaset test yaptım gölge bile çıkmadı. Yalancı pozitif midir sizce🤦🏻♀️ Uzun oldu hakkınızı helal edin 2 senedir çocuğumuz olmuyorda