canım sen istesende istemesende olucağı varsa olur zaten. Bende düşük yaptım 8 haftalık kalbi durmuştu. 2 ay korunduktan sonra denemeye başladık. 9 ay oldu hala müjdeli bir haber alamadık. İnan bana 9 ay nasıl geçti anlamadım bile. Zaman hızlı ilerliyor. Rabbim isteyen herkese tez zamanda nasip etsin. kendinizi ne zaman hazır hissederseniz korunmayı bırakın bence.