Ayseguls_baby Kızlar 24+3 hamileyim dün doktor kontrolüm vardı ebem gebelik okuluna gitmemi önerdi ilk gebeliğin, gitmende fayda var dedi. En yakın devlet hastanesine kayıt olup gidebilirmişim. Aranızda giden var mı?