Merhaba kızlar, Bat 6-7 eylüldü. Hala Regl olmadım. Pazartesi test yaptım negatif çıktı. Arada Regl ağrısı gibi ağrılarım var ama olmuyorum. Normalde ağrım olduğu gün olurum. Bata 2 gün kala 4 gün kala da test yapmıştım. Sadece birinde çok hafif silik bir çizgi olmuştu. Anlamadım psikolojik gecikme mi yaşıyorum acaba