azra01 jalepone valla ben kızımda anca tatlı şeyler yiyordum hic aşerme durumum olmadı. Suan ikinciye hamileyim daha yeni ama gözümün önünden turşu geçiyor her yerde turşu görüyorum acayip canım istiyor ağzım sulanıyor acaba aşerme boyle mi oluyor🤣🤣
jalepone azra01 ay onu bana sorma kardeş acemisiyim bu işin burada ablalarımız var bir sürü onlara sormak lazım aşerme ne demek inan bilmiyorum 😂
jalepone ppmerlina tespitlerime göre hamile olmadan önce de neyi seviyorsan onu yemeye devam ediyorsun aslında tatlı sevmeyen birisi tatlı hastası oldum demedi daha bence bunun sende de olduğu gibi Ayşe hakkı ile ilgisi yok gibi 😄
tahamommy jalepone ilk 3 ay tatlı canım çekmedi asla ve çok sevmeme rağmen kız sandım ta kiii 15. Haftada erkek olduğunu öğrenene kadar 😅 her öğün tatlı verseler yerim şimdi
Abs180220 jalepone bende tuttu valla canım ekşi şeyleri bayıla bayıla yedim 18 haftalığız hala limonu soyup tuz döküp yiyorum 😂