Sebahattok Aynı durumdayız İnan’ın. Bende ikisini almadım. Şöyle düşündüm hastane süt sorunu yaşadım diyelim makina var, eve gidene kadar da eşime aldırırım dedim. Gümüş kapak da bana abes geldi başta annelerimiz bunu mu kullandı sanki diyerek düşündüm. Ama tabi baktım başa çıkamıyorum aldırırım onu da dedim