maco61 Gebelik ama ister istemez tedirgin oluyor. Kızım da artış hep 2 kat oldu Şimdi hamileyim 29 agustos 15.6 31 agustos 106.3 9 eylül 4043 Artışım nasıl kızlar yaa🥹
_ipek maco61 merhaba bende bir şey sormak istiyorum 27 Ağustosta 147 29 ağustosta 926 9 eylülde 2380 çıktı Benim beta değerlerim nasıl? 9 eylülde daha yüksek olması gerekmez miydi sizce de
Seloloo maco61 maşallah gayet sağlıklı, benim de gebeliğimde 3,5 katı artıyordu. %60 oranında artması gerekli minimum diyordu doktor
Gullu1094 maco61 çok gzl artmış canım iki katı yani korkma Allah’ın izniyle bsy olmaz sen kalp atışını dinlemeye git tekrardan kan verme gzl artmış
maco61 penbe_karisi 18 agustosa randevu aldım dedim bare gitmişken kalp atışınıda duyayım, kızımda okadar yavaş artıki 8 9 haftalıkdı kalp stışını duydum çok geç
maco61 october işte kızımda böyleyken 600 artmıştı 1 hafta arayla bende 800 olsa yeter dedim doktor 4043 deyince hem mutlu oldum hem bi endişelendim.
october maco61 her hamilelik farklı bu erkenden tutunmuştur 😌 ikiz tabiki herkes kadar ihtimal var ama betayla belli olmuyo usgde anlasılır kese görünür zaten su an
maco61 Gullu1094 18 ağustosta inşallah randevumu aldın. Dış gebelik ve kşmyasal ihtimali kalktı ama boş gebelşk hala var ihtimal korkuyorum sağlıkla alakım kucağınıza
Seloloo maco61 bir önceki yorumu doğurmuşum gibi yazmışım gece gece 🤣 erkek bebiş bekliyorum hâlâ hamileyim 😀