zeynepkazgann bence siz bir an önce doğru düzgün bir psikiyatri uzmanı bulup ona görünün. Ben de ilaç kullanıyorum, gebelikte kullanılabilecek ilaçlar var, kar zarar oranına göre. Ekt en son çözüm olmalı. Panik atakta kullanılabilecek bir sürü ilaç var, ilk 1-2 hafta ilaçlar biraz daha artırıyor şikayetleri ama sonra düzelmeyi hissediyorsunuz. İnsanlar bu kadar çaresiz bırakılmamalı. Direkt EKT nedir ya??