Tugce1907 Benim ilk kızım sezeryan şuan 29+1 hamileyim acaba 1 hafta öncemi doguma alıyolar 2 mi şimdiden teşekürler 🥰
Burcu3572 Tugce1907 Ben beklemek istiyorum bu sefer ilk sezeryan acil oldı 36+5 te aldılar bunda 40 a kadar beklemek istiyorum
meleklerim3757 Tugce1907 Canım benimde ikinci sezeryan olacagım 10gün önce alınıyormuş doktorum söyledi ve gün verdi banada
Nazoliii Bende 38 diye biliyorum ama sanirim devlet biraz daha gec alıyor tamda bilemedim ustte kalsın da bakalım 🤗
Busra_bugraaa Burcu3572 canım bazı doktorlar en geç 39. Haftaya kadar bekliyorlar o da bebeğin gelişimine falan bağlı 40 kadar kimse bekletmez Bebek hazneye inmeden alıyorlar
Burcu3572 Busra_bugraaa işte elimde değil biliyorum ama en erken 39 da alsınlar istiyorum sanki aklımca geri kalır bebek diyorum
Busra_bugraaa Burcu3572 yok canım neden geri kalsın bazıları 37. Haftada normal sancısı geliyor doğum yapıyorlar
Burcu3572 Busra_bugraaa benim oğlum erken doğdu emme gücü yoktu beslenemiyor diye küweze aldılar ondan hep etkilendim
Busra_bugraaa Burcu3572 Hmm seni çok iyi anlıyorum canm benimde ilk bebeğim kuvezde kaldığı için insan etkileniyor acaba bu da öyle mi olur diye 😞