Ceku256 sancınlarında biraz artma yaşayabilirsin bebeğin gelişine yakın evet canın acıycak bu bir gerçek ama o sancıyı bebeğinin gelişi için kabul edip nefes kontrolünü lütfen yap inan bana çok yardımcı oluyo umarım sağlıkla bebeğini kucağına alırsın bebeğini kucağına aldıktan sonra çektiğin hiçbir acıyı hissetmiyceksin 💜💜