Kızlar 38+0 sabah 5.30 da suyum geldi. Duş aldım
hastaneye şimdi geldim nst ye bağladılar. Durumum hakkında henüz bilgi sahibi değilim ilk doğumum endişeliyim. Ara ara sancılarım var ama şimdilik dayanılmaz değiller. Beni neyin beklediğini bilmiyorum. Dualarınıza ve tecrübeli annelerin bilgisine talibim. Ne yapmam lazım hiç bilmiyorum