DmtBrn çok ağır bir şekilde yaşadım hala da yaşamaktayım canım ilk önce losyon ve krem kullandım hiç bir etkisi olmadı benim sadece yüzümde yoktu alerji daha sonra prednol iğne kullandım beş tane iğne kullanırken geçmişti bitince prednolün hapını verdi azaltarak kullanıyordum tekrar başladı ama sadece ayaklarım ve ellerimde tekrarladı şimdi parmaklarım falan da geçti ayaklarım hala devam ediyor ama tekrar doktora gitmedim dokuz günümüz kaldı inşallah doğumla birlikte geçecek yaraları çok kaşıma ve korkma hiç iz kalmıyor