Selam kızlar Mersin Şehir hastanesinde dogum yapmayı düşünüyorum. Ama hastane hakkında bilgim yok kontrollere düzenli gidiyorum. Özele de gidiyorum . Özelde mi dogum yapayım devlette mi bilmiyorum. Özelin fiyatları çok yüksek. Şehir hastanesinde dogum yapan varmı? Sıkıntı yaşadınız mı? Sezeryan dogum olacak. Siz olsanız hangisini tercih edersiniz ?Bilgilerinizi paylaşır mısınız?🙏🏻