Sürekli şöyle ifadeler duyuyorum :” eger turşu yiyorsanız yada ekşi yiyecekler , vucudunda güzelliğin gittiyse (sivilceler saç dokülmeleri vb ) mutlaka kızın olacak!” Sizce bunun gerçeklik payı var mı ? Bu belirtiler bende 2 ayda başladı şuan 12-6 dayım daha cinsiyeti öğrenmek için cok erken diye biliyorum . Ama merakta ediyorum 🙏🙏