ilaydamutlu1 Bu saate kadar hala nasıl anne olucam diye düşünenler var mı mesela benim gibi gerçekten merak ediyorum
seminur ilaydamutlu1 nasıl bakicam nasıl buyutucem korkuyorum ama dün dünde kaldı bugün zaten geçti yarına da senedimiz yok ,eğer bir sağlık sorunun yoksa Allah yardım eder
Tuba5555 ilaydamutlu1 ben 👋 ya yapamazsam bakamazsam yetemezsem anneliği beceremezsem .. neler neler dönüyor kafada kaç haftalıksın
seminur Dertleşelim bacım 16 haftalık hamileyim ,3 evladım kalbimde su varmış tedavi veremiyorlar çocuklarıma bile bakamıyorum bir belirsizlik içindeyim Allah a isyan etmiyorum onun bir hesabı bnm için bir hayırlı sonu var ama bu aralar zordayim
meteniinannesi ilaydamutlu1 Vaar varr bugüne kadar hiç birşey düşünmedim korkmamak için ama 31.haftamdayım ve korkmaya başladım uyuyamıyorumm🥹 hem çok mutluyum oğluma kavuşacağım onunla tanışacağım için hemde tedirginim ona yetebilecek miyim diye ve şuan en büyük korkularımdan 1.si nasıl doğuracağımı bilmiyorumm
ilaydamutlu1 meteniinannesi ay bende öyleyim erkek bebek annesi olucam bende hayırlısıyla maşşallah 31 e kadar gelmişsin daha 17 yken böyleysem senin haftana geldiğimde başarım bilmiyorum 😂
Gamze-yagmur123 ilaydamutlu1 ay çok güzel bişey bi tane evladım var. Çok güzel anlaşıyoruz. Onu normal doğurdum. Ama sanki bunu doğuramıcakmışım gibi hissediyorum. 37+0 haftalık 3700 kg. Normali beklersek çok kilolu doğacak. Devlet takipliyim. Korkudan uyuyamıyorum
meteniinannesi ilaydamutlu1 Ben 31 e kadar doğumla ilgili hiç birşey düşünmedim herşeyden kaçtım sadece oğlumu sevdim hep onunla konuştum ama nasıl doğuracağımı aklıma getirmeden. Şimdi tekmeleri sertleşti hareketleri değilti ve sona yaklaştığımı farketmeye başladım sakinleşemiyorum artık🥹 ilk bebeğim ve çok bilinçsizim hep kaçtığım için bilgide edinmedim nefes egzersizidir felan bilmiyorum
ilaydamutlu1 Gamze-yagmur123 maşallah demeden geçmeyelim devlet takibi olduğu için biraz tedirgin oluyo olabilirsin ama merak etme Herşey olucağına varır
ilaydamutlu1 meteniinannesi hele sen bide beni görsen deli gibi hergün herşeyi araştırıyorum kafandakileri bilgilerden ve fazla düşünmekten asla uyuyamıyorum eşim öyle değil maşşalahı var uyku konusunda inadına bu saate gıcıklığına bişeyler aşeresim geliyo sonra kıyamıyorum 😂😂
Elif3419 meteniinannesi bende 31.haftadayım bu zamana kadar çok toz pembe bakmışım bu hafta olan yalan sancı tekmelerin sertleşmesi artık beni korkutmaya başladı🤦🏼♀️ sezeryan olacağım gününden önce ya gelirse korkusu☺️
meteniinannesi ilaydamutlu1 Ay benimkide şuan horul horul horluyor dünya umurunda değil😂 korkuyorum uyuma konuşalım dedim, doğurursun sen aşkım ıkıncan çıkcak dedi yattı uyudu😂
ilaydamutlu1 meteniinannesi ay yemin ediyorum hepsi aynı bebek alışverişi ne alemde ben heyecandan hepsine başladım 😂
meteniinannesi ilaydamutlu1 Trendyoldan çıkmaz oldum herşeyi sona bırakmıştım şimdi tutuştum😂 çok eksik var ya hastane çantası ayarlayayım dedim bebişin kıyafetleri valize koydum 2 günlük yetecek şekilde sonra bir baktım ki dolapta kıyafet kalmamış😂 az kıyafet almışım ve yeni farkettim şimdide saldırıyorum ne görsem alamya çalışıyorum ama en büyük eksiğim bebek arabası şuan
susaMom_ ilaydamutlu1 25. Haftamdayım 2. Hamileliğim geçen yıl doğum yaptım kızımı 3 gün sonra kaybettik bir daha hamile kalmayacak gibi hissediyordum psikolojim altüst olmuştu dualar ettim rabbim bir evlat verdi şimdi de plasenta aşağı yerleşimliymiş dinlenme verdi doktor özele gitmiyorum devlete gidiyorum ama devlette de bir belirsizlik var gitsem kim doğurtacak belli değil ilk doğumumu vajinal yaptım şuan ki durumuma göre sezeryan diyorlar plasenta yukarı çıkarsa vajinal doğum yapabilirim 30. Haftalara kadar takip ediyorlarmış inşallah çıkar yukarıya diye dualar ediyorum şimdi de 🥹
ilaydamutlu1 susaMom_ inşallah hayırlısı olur kuzum senin için sen yine içini yüreğini ferah tut Herşey çok güzel olsun hepimiz için