Nurgul1010 yazdığım gibi özel bir bağ kurmuşsunuz siz. O ilk ana tanıklığının kıymetinin farkında olan, size değer veren kişiye tabiki hediye alınabilir yani doktor olması önemli değil burada. Ama mesleğini icra eden doğum gerçekleştiren ve farklı bir duygusal amaç gütmeyen birine Ünvan kazandı diye böyle yapılması gerekiyor diye düşünüp hediye alınmaz bence. yine bir önceki mesajdaki düşüncemi savunuyorum bu konuda. Yani ben doktor veya bir başka kişi olarak sınıflandırmıyorum burada kime hediye alınır olarak bakıyorum olaya. Bizim mahalle kasabamız da çocuklarıma çok özen gösterir ama gidip ona hediye almıyorum örneğin çünkü duygusal bir bagim yok ama aile dostum olsa aynı kişi ya da benim duygusal olarak çok şeyime tanıklık etmiş olsa tabii ki özel gününde hediye alırım.