Kizlar 7-8 aydir deniyoruz olmuyordu. Bende sorun cikmadi kocamda ileri hiz düsük %10 ve morfoloji 3 cikti.
Bu ay ovulasyon testiyle planladik. Egim takviye ilaç ve keçi pekmezi falan kullandi. 1 ve 3 eylülde korunmasiz iliskimiz oldu. Reglime 8 gün var. Bu sabah uyandigimda gögüslerimde bi agirlik hafif agri hissettim. Test icin cok erken elbette ama istedigimiz icin de heyecanliyim. Bu belirtileri yasayip hamile olan oldu mu aranizda.