tugall ylnydgd normal mi diyorsunuz ya boş gebelik diye çok korktum kese 10 mi olmuş betada güzel yükseliyor
yasem1 İlk gebelikte 5+3 de gördüm şimdikinde ultrasona göre 4+6 da görmüş olduk ilkinde kalp atışını 6.haftada vajinal ultrasonla dinlemiştik şuanki de doktor 2 hafta sonra gelirsen bebek görünür kalp atışı da dinlersin dedi.
patateslimanti bebecim keseyi göremezsiniz sağlık ocağında tam kan sayımı ve ebenize gebe takibi başlatın kese için 6. Haftada ancak görürsünüz boşuna gitmeyin bence özele gidiyorsanız. Gittiğinizde tam kan sayımı tahlilinizide gösterirsiniz doktorunuza ona ekstra ücret ödememiş olursunuz bence
bebecim patateslimanti şuan özele gitmeyi düşünmüyorum sorun değil de o , zaten ebe önce kadin doğuma git kese belliyse gel gebe takibi başlatayım dedi yani şuan gebe takibi bile başlamadı :)