buse2507 kız 73 oda diyorum ya kendimi yırta yırta düştüm doğum yaptım kırkım çıktı 82 ye düştüm sadece 4 kilo gitti tahmin de ediyordum suyum falan azdı da şimdi kilomun yüzde 44 ü ödem o ödemi atamıyorum gittikçe artıyor şimdi 5,5 ay olacak sezeryan oldum dikişler iyileşmeyince spora da izin vermedi dr yeni yeni az az başlıyorum artıkın midem sorunlu diye ödem attırıcı falan da kullanamadım ben aslında umutsuz vakayım da bakma bi gaza geldim 🤣🤣🤣 diyetisyen 60-66 idealin dedi vücut bilmem zartı zurtuma göreymiş anlamadım bir şey bıraktım onu da 🥸🥸