Kızlar yaklaşık 1 aydır felan baş ağrım var ara ara geçiyor sonra yine başlıyor doktoruma söyledim kan şekerim sınırda çıkmıştı acaba ondan mı başım ağrıyor diye sordum hayır kan şekeri bu kadar baş ağrısı yapmaz dedi tansiyon kaynaklı olur dedi tansiyonuma baktı normal çıktı evde de ölçüyorum sürekli normal çıkıyor ama bu baş ağrısı nedendir anlamıyorum yaşayan var mı ?