minikelebek_ birde şöyle düşün. Belki bir kaç dakika belki bir kaç saat ama baksana 8ay nasıl geçti. O an belki zor olur ama bebeğini kucağına al hemen unutursun. Benim sancım başlamıştı annem demişti ki, eğer bana cektiysen hastaneye gider gitmez dogurursun. Ben hastneye gittim acilma super suni sanci verelim yarim saate bebek dogar dedi. Özelde yapmıştım. Ama ben 1saat kendi sancımı 4saat de suni sancı çektim. En son sezeryane girdim sezeryan sırasında belli oldu.meğer sol kemik doğuştan yamuk normal dogum yapamazmisim. Bana hep şey dediler bisey olucak diye korktuk (biri dedi sadece hani Allah korusun doguramazsam falan diye 😀), hastanede bi senin sesin vardı, sen acının en son halini çektin. Ama doğumdan sonra hepsini unuttum. Gece zaten dogru durust uyuyamıştım sabah sanci basladi kaç saat sancıdan yoruldum gün boyu hiç uyumadım dogumdu bebek heyecanıydı derken diğer gün 7ye kadar bu sefer bebegim yanimdaydi uyuyamadım. 7de uyudum 8de bebegimin sesini duydum uyandım. O gün de uyku yok taaki akşamına kadar. Uzun oldu hakkını helal et demek istedigim anne olunca herseyi unutucaksın 😊