melikeesahiinn ne kadar önde mesela ultrason bazen uc bes yanlis gosteriyor bende yasadim ayni durumu kizimda ilk dogumumdu ve haftalik sabit 200 300 gram net aliyordu son haftalar doguma 1 2 hafta kala doktor dogum haftasinda 4 kilo olur iste normalde zorlanirsin diye korkuttu beni hemde baya korkuttu ben simdi size anlatip huzursuz etmiyim. Neyse sonra benmde ilk normal icin hersey uygundu bebek kanaldaydi basini fln hissedebiliyordum yani sancılarım vardi Allah’ım yururken sanki cikacak diyodum sonra esimi ve beni korkutmasiyla bir anda normal dogumdan kiii en sagliklisi 4 kilo doguranlar var kolay sekilde hemde beni korkutarak sezeryana çevirdi oldum dogdu cocuk bi cikti 3610 gr… Ee hani 4 kilo cikardi 🤦🏻♀️ beni sezeryan yaptigiyla kaldi o yuzden o doktora hakkimi helal etmiyorum sonrasinda ssvd istedim hic bir hastane yaptirmadi doktor bulamadim simdi 3. Kez sezeryan olucm 😔 2. Bebegimde de hersey guzeldi sancilarim vardi hatta nişanim geldi hastaneye oyle gittim.. bence korkma endise etme egzersizlerini yap normal dogum kadar guzel saglikli ve rahat birsey yok gercekten bak. Zor durumda kalinca sezeryan tabiki olur ama tansiyon hastasi degilsen bebegin iyiyse sekerin vs. Yoksa hersey yolunda ve dogalsa bence normale odaklan 🤗 inan bana normal dogumun dikisi sezeryanda 7 kat kesilmenden daha hizli iyilesir 😍kucagina saglikla almani diliyorum