Sevdackmz ben devlette yaptırdım içeceğide onlar verdi eczaneden herhangi bişey almadım. Gittiğiniz hastane yapıyordur 24-28arası yapılıyor kadın doğumdan randevu alıp gidin şeker yüklemesi yaptırmak istiyorum diye onlar sizi yönlendiriyor zaten, bazı devlet hastanesi içeceği alın gelin diyormuş belirli grları var 50lik ga da 75lik hangisi olduğunu sorun alın derse, yönlendirmeye göre gidersiniz. Benden hiçbişey istemedi devlet hastanesi kendisi verdi limonlu içecek. Daha önce özelde yaptırdım ordada elmalıvernişlerdi ikisinin tadıda iyiydi