sib1234 30+5 günlük hamileyim sol göğsümde ufak top gibi bir şey hissettim tesadüfen elime geldi daha önce böyle bir şey hissetmemiştim internette her şey olabilir yazıyor süt kanalı tıkanması vs de olabilirmiş yaşayan var mı?
Nibozog sib1234 evet benim bekarken olmuştu hatta dr şaşırmıştı doğum yapan emzirenlerde görünür bu diye. Emzirmek için süt sağma makinesinden destek alabilirsin demişti ama bebeklerin damakları çok kuvvetlidir endişelenmeyin.. ve kötü hastalığa dönüşmezmiş bu tür kitleler
sevdaozz sib1234 kız kardeşimde bebeğini emzirmeyi unutunca öyle bi kitle farketmiş. Başta çok korkmuş doğal olarak ama doktor emzirince geçer demiş. Süt kanallarıyla alakalı bence ama siz yine de tedbir amaçlı doktora görünün bence ne olur ne olmaz
Nibozog sib1234 dikkatli okursanız eğer bende de bekarken olmuştu dedim. Evlenmeden ve doğum yapmadan önce. Normalde doğumdan sonra olurmuş.