Defnenaz canım bende kürtaj oldum 6 ay oluyor doktor iki aydır hormon testlerime baktı hersey yolundaydı hafifte akıntım vardı ve bana bi antibiyotik verdi kürtajda az da olsa rahim hasar görebiliyormus kazınıyor cünkü tıkanma olabiliyormus bu yüzdende olmayabilir dedi eğer bişey varsa bu antibiyotik söker temizler seni rahatlatır cok fazla hamile kalan var dedi 10 gün kullandım adetimle basladım yumurtlama zamanımdan önce bitti ve ben bu ay hamile kaldım ama ben bu ay 4 gün kadar süt buharınada oturdum hangisinin faydası oldu bilmiyrm biraz uzun oldu ama kusura bakma