babymom2026 canım şu an bebeğin bir kilosu olmadığı için kiloyu sadece sen almış oluyorsun ama bunun sebebi kabızlık vb olabilir. Ben 12 haftalık 3 kg almıştım ama hiç tuvalete çıkamamıştım çok sıkıntılı bi dönemdi. Sonra tuvalete çıkmaya başladığımda 20. Haftamda da hala 3 kg almıştım. Aslında kaç kilo aldığın değil hareketin ve sağlıklı beslenmen önemli. Kilo alımın şekere bağlı olmadığı sürece endişelenecek bir şey yok gebelik şekerinin çıkmaması içinde mümkün olduğunca sağlıklı beslen