Kubrr_ canim benim ablam ilk dogumunu o kadar kolay yapti ki o bile inanamamisti. Yani belki oyle cok sanci bile cekmedim dedi. Bende haliyle bi cesaret dedim kesin bende yaparim. Gel gor ki benim acilmam iki dogumumda da o kadar gec ve zor oldu ki. İnanmasi guc ama ben evde sancılardan dayanamaz hale gelince doktora gittim dediki 2 cm aciklik. Cikdiricaktim bu kadar aci cekmeme ragmen hic mu olmaz acilma. Yani her kadinin bedeni farkli. Kolay gecirebilme ihtimalin de var. Benim kayinvalidem de anlatır mesela benim her dogumum cok zor gecti diye. Ben kolay geciremedigim icin elhamdulillah ki epidrual diye bisi bulmuslar bulandan allah razi olsun. O olmasa ben sezeryan diye yalvariyordum daha 4 cm aciklikta doktorum prenses yapalim demeseydi eger