ummuhan42 merhaba kış ayı diye 8-10 zıbın alabilirsiniz sonrasında uzun üst patikli alt ve tulumlar . Özellikle fermuarlı tulum önerebilirim çok rahat oluyor çıt çıtlı yada düğmeliler çok uğraştırıyor giyip çıkarırken bez alırken.. çok fazla 0-3 ay almayın hemen büyüyorlar birazda 3-6 alın alacaklarınızla beraber penye tarzı yelek gibi ürünler var e bebekte renk renk onlarda çok ihi oluyor 🥲