Himmelsgesicht Yeni açılan hastanede doğum yapan var mı? Ben ilkini eskisinde doğurdum odalar geniş ve tek kişilikti. Bu binada nasıl? Varsa doktor önerisi de alabilirim.
tugrulunannesi Himmelsgesicht merhaba, doğum konusunda hiçbi bilgim yok malesef ama doktor olarak son 3 seferdir nesrin yılmaza gidiyorum çok memnunum
Himmelsgesicht Ona hiç gitmedim şimdilik Betül Yılmaz ve Şeyma çiçek arslantaşa gidiyorum hangisine randevu bulursam ben de memnunum sizin doğum ne zaman??
tugrulunannesi sumra70 merhaba,doğum yaptım ama erzurumda yaptım ben,rutin kontrollere nesrin hanıma gittim memnundum