Beyzanurmomy Kızlar oğlum için Selim ismini koymak istiyorum,eşim de babasının ismi olan Fatih ismini istiyor .İki ismi de koyacağız sizce Selim Fatih mi yoksa Fatih Selim mi olmalı
Beyzanurmomy Çok teşekkürler kızlar yanıtlar için 🥰bence de uyum olarak Fatih Selim daha uyumlu sadece hep Fatih diye seslenilmesinden tedirgin oluyorum ama Selim diye seslenirsem herkes de öyle der büyük ihtimalle
valeriaa_ Beyzanurmomy ikisi bir arada soylenmesi gayet rahat bi isim ,çok yumuşak aslında Mesela deneyin bakın Fatiiihselimm Gayet hoş 🥰😀🌸
r_deniz Beyzanurmomy oğlumun 2 ismide kimseye ait değil kendim severek koydum ilk ismi ile kimse çağırmaz 2. isim ile seslenilir. Siz ne diye hitap ederseniz öyle devam eder
Mor-kelebek Beyzanurmomy bencede Fatih Selim daha hoş geliyor 💙 ama YouTube videolarından dolayı oğluna devamlı fatih selim diye seslenen anne gibi okudum postu ,🤭🤣
busegrr Mor-kelebek ahhaha bende ya o ince sesiyle kulaklarımda çınladı bi an😅 Beyzanurmomy Fatih Selim kulağa hoş geliyor✨
yagizinannesii Mor-kelebek ya her evde izleniyor sanırım. Bazen babamın yanında açıyoruz. Kapat bıktım bu Fatih selimden diyo 😂
Beyzanurmomy Hahahah bilmiyorum o videoları 😂 sağolun kızlar yanıtlar için Fatih Selim olacak gibi bakalım🥰 kulağa daha hoş geliyor